19 лип. 2011 р.

"Своя Ціль"

Коли від щастя заблистяться очі,
Коли до чогось понесешся  -
Коли у серці радість заклокоче -
Тоді і ціль твоя знайдеться!

Ти знайдеш Свою ціль!
Про неї душенька тихенько мріє,-
Для себе заквітчаєш світ -
Коли за обрієм побачиш Щастя Квітку!

Коли почуєш Мрії голос -
Тоді душа шалено затанцює!
Відчуєш ти для себе волю!
Й за щастям легко поправцюєш.

Й дорога радістю тебе наповнить!
Окрилений ти полетиш!
Знайдеш себе могутнім і свідомим,
Пройдуть навіяні, безглузді сни...

Ти з Світом радісно у вальсі затанцюєш!
Натхнення силою тебе наповнить!
Усе буття шалено так полюбиш!
Коли до цілі полетить твій Човник!

Коли до Мрії понесешся -
Тоді окрилений ти полетиш...
Теплом на світ ти розіллєшся -
Коли віднайдеш свою Ціль.

Коли знайдеш свою - жадану радість,-
Відкриються Скарбниці Світу,
Побачиш свою досконалість,-
Знайдеш любов несамовиту!

Бо для любові створений цей Світ,
Любов'ю писані його Закони!
Ти маєш Волю обирати Ціль!
Ти маєш Волю стати Богом!

                  Спасибі, Господи, за ці рядки!
                  Спасибі за окрилену Свободу!
                  Спасибі, що тобі я Син!!!
                  І дякую за цю життєву Насолоду!


                 І Я кохаю мить оцю чудесну!
                 І, Боже я люблю Тебе! 
                Спасибі, що мені затишно й класно,
                Спасибі, що привів у Світ Мене!


Дякую:-)
Спасибі :-)                     08.02.2009р.

Немає коментарів:

Дописати коментар