24 лип. 2011 р.

Заблудився...

Я так замучився ходити,..
Що я без себе тут живу...
Що мнов ведуть незнаті ниті,
А я за ними в рабстві йду...

І я залишився на світі...
Але мене отут нема,
Нема мене посеред квітів,-
Бо я залищився в думках....

Залишився отам в безодні,
І для реальності помер...
Нема мене отут в сьогодні,
Тепер за мене Інший йде.

Іде за мене мій Хазяїн,
А я для нього тута сплю,
Мене робити він заставив,
Творити сон тут наяву...

І я залишився на світі,
Один-один посеред снів,
Не залишився серед квітів,
А з своїм Его я побрів...

Дякую:-)

2 коментарі:

  1. Добре, коли постійно усвідомлюєш свій стан. А коли потопаєш у ві сні не розуміючи, що це сон..
    http://kalmastu.blogspot.com/2012/03/blog-post_07.html

    ВідповістиВидалити
  2. Так усвідомлювати свій стан дуже добре. Дякую за коментар.

    ВідповістиВидалити